måndag 6 april 2015

Hej!

Jag heter Fredrik, är 38 år och bor i Skara med mina fyra barn. Jag har alltid älskat att både lära mig nya saker och att lära ut vad jag kan till andra. I många år jobbade jag inom livsmedelsbranschen som försäljare och transportledare. På sätt o viss har jag i många år vetat att lärare är det jag velat bli. Det är inte lätt att med fyra barn och fast jobb sadla om och ta steget mot en ny karriär. När företaget skulle säga upp personal såg jag min chans och valde att frivilligt sluta och söka in till lärarutbildningen. Efter min första praktik insåg jag att detta var helt rätt. Vad jag sett och upplevt hittills under lärarprogrammet har bara stärkt min tro på att jag valt rätt inriktning i livet. Att få undervisa är verkligen något jag brinner för och jag älskar verkligen att stå framför en klass och känna den gemenskap man kan få med sina elever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar